Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

FREDAG

Av David Magnusson - 16 januari 2015 23:04

FREDAG!


Ja för många är det en dag man drar ut och festar och svävar rundor bland trevligt folk samt dansar natten lång. 

Ja det var en del av mitt liv också för inte så jätte längesen, 


Numera är det träning precis som vanligt en vanlig fredag!


Idag var det axelpass som blev tufft precis som vanligt, min klenaste muskelgrupp så det finns att hämta, blev dock aning sen till gymmet då man inte kom från jobb på grund av att chefen hade tagit med sig sin feta Fender förstärkare med sin trotjänare Fender Stratocaster :D



Imorgon är det lörda, lördagar betyder INVÄGNING! Den mest spännande dagen på samtliga veckor, för er som inte vet så är mitt mål att gå UPP i vikt, ja den hör man inte ofta så fortsättning följer.



Nu är det mat, dusch, hänga upp tvätt, ta ur diskmaskinen sedan skriker bingen efter mig.

Så tills nästa möte önskar jag er alla en riktigt trevlig helg och hoppas på ett fortsatt följande.


 

"Go Hard Or Go Home!"



   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Magnusson - 28 januari 2015 21:46


BROTHER!   Ja det är med glädje att idag fått möta min kära bror på gymmet. Efter en riktigt illa olycka som sedan blev värre på sjukhuset :O som fått honom till att bli tvungen att lägga allt på hyllan. EN JÄVLA RESA!!! Från fit till kraftig och...

Av David Magnusson - 27 januari 2015 21:59


GRYMT TAGGAD!!!   Idag är jag helt sinnestaggad efter ett grymt ryggpass med fullkontakt, efter tips & tricks med coach så är ryggpassen något helt annat. Vill passa på när coach ändå är på tapeten så kommer han att delta i Ninja Warriors på kana...

Av David Magnusson - 26 januari 2015 00:03


Start - December - Januari   Ja då var det äntligen dags att jämföra med bilderna :)   Första bilden är innan träningsstartAndra bilden är slutet av DecemberTredje Bilden är nu slutet av Januari   Det jag själv märker är att mina "former"...

Av David Magnusson - 25 januari 2015 17:52


ADRENALINET!   ÄNTLIGEN! Nu var 1veckas vila över, det har varit en vecka som gått oerhört fort trots allt, och idag är den stora dagen med en kropp fylld med adrenalin :D Just nu står jag och lagar mat inför hela nästa vecka, ja efter 7v så ...

Av David Magnusson - 22 januari 2015 00:01

FEMTE PAUSDAGEN!   Ja då var det ännu ett sent slut på denna dagen, trodde denna veckan skulle gå riktigt sakta då jag inte tränat, men där hade jag verkligen fel, har haft full gas trots allt.   Idag har jag varit med min kära mor och introd...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards