Alla inlägg den 20 januari 2015

Av David Magnusson - 20 januari 2015 23:14

FJÄRDE PAUSDAGEN!


Till en början vill jag be om ursäkt för att jag förvirrat er i det förra inlägget där det stod både först och tredje pausdagen, igår var tredje pausdagen men första dagen jag skrev sen den börja, ja redan nu har jag tappat hälften ;)


I alla fall så är det fjärde pausdagen idag, dagen jag skulle skriva om kosttillskott som jag utlovat, dock kom det tråkiga nyheter imellan, så är det ibland. 


Så jag tänkte lämna denna dagen för lite mer information om mig själv.


Namn: David Magnusson
Ålder: Snart 26år

Längd: 181cm

Nuvarande vikt: 67kg

Civilstånd: Singel

Barn: Nej

Laster: Snusar och mycket kaffe


Jag börja träna och ta tag i mig själv för jag krävde den förändringen, en förändringen som jag bestämde mig för då jag hade en kropp jag inte var nöjd med, min kropps hälsa jag inte var nöjd med, framtidens utamningar och välmående i sig själv.

Jag har alltid varit en possitiv och optimistisk kille som fokuserar på möjligheterna istället för problemen. Jag försöker vara den person som jag hade uppskattat att möta själv, givetvis brister man ibland på den tanken.


Jag tränar 6dagar  i veckan
Äter 8-9ggr om dagen, allt från banan till en stor portion mat

Spelar gitarr och sjunger hellre än bra!

Kör MC på sommaren 

Njuter av livet

Jobbar som Orderchef


Kontentan av det hela: En glad skit som brinner för att motivera andra människor, trivs med livet och hoppas på att en dag dela glädjen men en likasinnig tjej :) 


Ja som sagt, är det något mer ni vill veta så får man göra som indianerna..... fråga!


 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards