Alla inlägg den 27 januari 2015

Av David Magnusson - 27 januari 2015 21:59

GRYMT TAGGAD!!!


Idag är jag helt sinnestaggad efter ett grymt ryggpass med fullkontakt, efter tips & tricks med coach så är ryggpassen något helt annat. Vill passa på när coach ändå är på tapeten så kommer han att delta i Ninja Warriors på kanal 5 imorgon kväll ;) DON`T MISS IT!!!!


"Träning handlar inte bara om styrka/utseende!"


Måste också säga att jag är grymt stolt över Tintin som är min första utmanare till att nå sitt viktiga mål, inte bara för målets anledning utan även för hennes hälsa, så som energi, glädje, motivation, inspiration men framför allt för hennes familj som hon kan ge ALLT till. Träning handlar inte bara om styrka/utseende eller maskulinitet, nej det handlar om allt ovanstående som man aldrig får känna av om man inte verkligen ger träningen en ärlig chans, oavsett om det är på gymmet eller i basängen! Vi är inte byggda för att sitta still eller äta mat som är helt tom från näring.


 Jag har även lagt till en måltid innan träning som består av 2-3 riskakor med Nutella på :D Både för att få upp snabb energi av dem snabba kalorierna innan träning samt att jag behöver MER MAT för att bygga.


Jag är även stolt över min kära brors flickvän som jag behåller anonym i detta inlägg tills hon godkänner att jag lägger ut henne blogg :) En tjej som man kanske inte tror så mycket om men som har en inre som är fylld av mål och önskningar som sker i smyg. KEEP IT UP GIRL!!!!



Med dessa ord så har bara en sak att säga
   -Älskar du livet men vill nå topp notch så se till att träna och känns glädjen du och din kropps fylls med ;)

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards