Alla inlägg den 19 januari 2015

Av David Magnusson - 19 januari 2015 21:59

TREDJE PAUSDAGEN!


Ja som rubriken lyder så var det första pausdagen idag, kändes märkligt när klockan slog 17.00 på jobb, packa ihop och satt sig i bilen för att köra hem. Det var inte tanken på att inte träna som var den "jobbigaste" tanken, utan mer att vad tusan ska jag nu göra?

Det slutade med att jag åkte hem till min kusin för att hjälpa honom installera Officepaketet på hans flickväns dator, men det gick inte riktigt som det var tänkt, men det är en annan historia   

Ja faktiskt gav vi inte upp för dagen förens nu 22.00


"Kosttillskott"


Samtidigt som jag redan saknar träningen och dess underbara känsla så kan jag samtidigt tycka det är skönt att få ägna tid åt mina kära instrument som har blivit åsidosatt en längre tid, fick spelat av dammet från gitarrerna och blåsa rent munspelet samt lära mig ett nytt riff   



Imorgon har jag fått önskan om att skriva om de kosttillskott som jag använder mig utav, så är du intresserad så är det till din fördel att hålla ögonen öppna här på min blogg imorgon när jag hissar/dissar.


För er som är ute där och kämpar och sliter för era mål kan jag bara säga: NI ÄR GRYMMA!!!! Keep it up and never let you down! 


Har DU ett önskemål eller förslag som du vill att jag ska skriva om så bara skicka :)


 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards