Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

START - DECEMBER - JANUARI

Av David Magnusson - 26 januari 2015 00:03

Start - December - Januari


Ja då var det äntligen dags att jämföra med bilderna :)


Första bilden är innan träningsstart
Andra bilden är slutet av December
Tredje Bilden är nu slutet av Januari


Det jag själv märker är att mina "former" börja försvinna, börja lägga på mig lite fett, magrutorna typ borta, men däremot goare axlar och biceps, bröst syns dåligt på bilden men är på gång så det känns riktigt bra!

Helt klart snyggare på andra bilden, men deffandet fixar vi innan sommaren :D


Tyvärr glömde jag bort att göra samma pose idag som i andra bilden, men det får vi göra hädanefter så det blir en rättvis jämförelse :)


TIPS!
Bilder och måttband är det som gäller!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Magnusson - 28 januari 2015 21:46


BROTHER!   Ja det är med glädje att idag fått möta min kära bror på gymmet. Efter en riktigt illa olycka som sedan blev värre på sjukhuset :O som fått honom till att bli tvungen att lägga allt på hyllan. EN JÄVLA RESA!!! Från fit till kraftig och...

Av David Magnusson - 27 januari 2015 21:59


GRYMT TAGGAD!!!   Idag är jag helt sinnestaggad efter ett grymt ryggpass med fullkontakt, efter tips & tricks med coach så är ryggpassen något helt annat. Vill passa på när coach ändå är på tapeten så kommer han att delta i Ninja Warriors på kana...

Av David Magnusson - 25 januari 2015 17:52


ADRENALINET!   ÄNTLIGEN! Nu var 1veckas vila över, det har varit en vecka som gått oerhört fort trots allt, och idag är den stora dagen med en kropp fylld med adrenalin :D Just nu står jag och lagar mat inför hela nästa vecka, ja efter 7v så ...

Av David Magnusson - 22 januari 2015 00:01

FEMTE PAUSDAGEN!   Ja då var det ännu ett sent slut på denna dagen, trodde denna veckan skulle gå riktigt sakta då jag inte tränat, men där hade jag verkligen fel, har haft full gas trots allt.   Idag har jag varit med min kära mor och introd...

Av David Magnusson - 20 januari 2015 23:14


FJÄRDE PAUSDAGEN!   Till en början vill jag be om ursäkt för att jag förvirrat er i det förra inlägget där det stod både först och tredje pausdagen, igår var tredje pausdagen men första dagen jag skrev sen den börja, ja redan nu har jag tappat hä...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards