Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

BROTHER!

Av David Magnusson - 28 januari 2015 21:46

BROTHER!


Ja det är med glädje att idag fått möta min kära bror på gymmet. Efter en riktigt illa olycka som sedan blev värre på sjukhuset :O som fått honom till att bli tvungen att lägga allt på hyllan. EN JÄVLA RESA!!! Från fit till kraftig och hela vägen tillbaka med en målmedvetenhet, envishet, kämpande så är det med fattiga ord ETT JÄVLA MONSTER JOBB han gjort.

Det är från botten av mitt hjärta som säger att jag är sjukt stolt över min bror, och som jag nu får möjligheten att hjälpa honom på traven tillbaka till sin träning. 



Vill även tacka ALLA som gett mig otrolig feedback till mina resultat, från att pusha mig på gymmet till att motivera människor till att börja träna efter att sett MINA resultat, jag förstår knappt själv vad som händer mer än att jag svävar på endorfiner och är omgiven av fantastiska människor. NI ÄR GRYMMA!

Den största och viktigaste pusselbiten i denna just påbörjade historia vill jag tacka min coach som efter en kväll hos min mormor fick hela mitt liv förändrat, Jag ville jobba, han hade verktygen till att jag skulle lyckas, än är vi inte klara, men med ett riktigt lyckat koncept från början så har allt gått väldigt fort och det bara fortsätter!!!



RÄTTELSE!
Det är IMORGON den 29.e som coach är med i Ninja Warriors på kanal 5, DON`T MISS IT!!!!

 

Som alla andra gånger så avslutar jag som vanligt med en bild som innehåller ett citat som jag tycker man ska bära med sig i alla situationer.

 

OVER AND OUT!

 

 

 
 
natalia

natalia

29 januari 2015 09:15

Grym är du!

http://nattis98.bloggplatsen.se

David Magnusson

29 januari 2015 17:55

Tack för dem värma orden :)

 
natalia

natalia

29 januari 2015 21:00

Tävling på bloggen där man kan vinna ett 8GB kort!
Om du är intresserad får du gärna vara med!

Direktlänk:
http://nattis98.bloggplatsen.se/2015/01/29/11003104-tavling/

Ber så hemskt mycket om ursäkt om du inte gillar sånna kommentarer!

Kram!

http://nattis98.bloggplatsen.se

David Magnusson

29 januari 2015 22:13

Jag tackar gärna nej till dessa typer av kommentarer! :) Hoppas på hänsyn.

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Magnusson - 27 januari 2015 21:59


GRYMT TAGGAD!!!   Idag är jag helt sinnestaggad efter ett grymt ryggpass med fullkontakt, efter tips & tricks med coach så är ryggpassen något helt annat. Vill passa på när coach ändå är på tapeten så kommer han att delta i Ninja Warriors på kana...

Av David Magnusson - 26 januari 2015 00:03


Start - December - Januari   Ja då var det äntligen dags att jämföra med bilderna :)   Första bilden är innan träningsstartAndra bilden är slutet av DecemberTredje Bilden är nu slutet av Januari   Det jag själv märker är att mina "former"...

Av David Magnusson - 25 januari 2015 17:52


ADRENALINET!   ÄNTLIGEN! Nu var 1veckas vila över, det har varit en vecka som gått oerhört fort trots allt, och idag är den stora dagen med en kropp fylld med adrenalin :D Just nu står jag och lagar mat inför hela nästa vecka, ja efter 7v så ...

Av David Magnusson - 22 januari 2015 00:01

FEMTE PAUSDAGEN!   Ja då var det ännu ett sent slut på denna dagen, trodde denna veckan skulle gå riktigt sakta då jag inte tränat, men där hade jag verkligen fel, har haft full gas trots allt.   Idag har jag varit med min kära mor och introd...

Av David Magnusson - 20 januari 2015 23:14


FJÄRDE PAUSDAGEN!   Till en början vill jag be om ursäkt för att jag förvirrat er i det förra inlägget där det stod både först och tredje pausdagen, igår var tredje pausdagen men första dagen jag skrev sen den börja, ja redan nu har jag tappat hä...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards